ბავშვებმა შეძლონ მათთვის საინტერესო, ასაკისთვის შესაფერისი და ადეკვატური სირთულის წიგნების კითხვა. მოსწავლეებს მიეცეთ წასაკითხი წიგნების არჩევანის საშუალება, რაც საგრძნობლად გაზრდის კითხვის მოტივაციას, გაუზიარებენ ერთმანეთს მოლოდინებს, გრძნობებსა და შთაბეჭდილებებს. ნახევრად ფორმალური გარემო კი ხელს შეუწყობს მოსწავლეების მოაზროვნე და შემოქმედ მოქალაქეებად ჩამოყალიბებას.
მე მაქვს ჩამოყალიბებული წიგნის კითხვის კლუბი ,,კირკიტი”, რომელიც საჭიროებს გამრავალფეროვნებას. სასწავლო წლის განმავლობაში სხვადასხვა ასაკობრივ ჯგუფში II-IV, V-VIII, IX-XI დაახლოებით 6-ჯერ ვატარებთ კონკურს, ანუ მინიმუმ 6 წიგნი უნდა შეიძინოს მოსწავლემ. ჩვენ გვყავს მოსწავლეები, რომლებიც სამწუხაროდ ვერ ახერხებენ წიგნების შეძენას და კეთელი ადამიანების იმედად ვრჩებით. ამ პროექტით ჩვენ შევიძენთ წიგნებს, გვექნება წიგნებთან დაკავშირებული ჩანაწერების პრეზენტაციები და დისკუსიები, ნაჭრისგან შექმნილი პერსონაჟების, ხელნაკეთი წიგნებისა და კლუბში მუშაობისას გადაღებული ფოტოების გამოფენა.
სკოლაში გვაქვს ოთახი, სადაც ფუნქციონირებს კითხვის კლუბი, რომელიც საჭიროებს ასაკის შესაბამისი წიგნებით განახლებას. წიგნის თითო დასახელება საჭიროა დაახლოებით 8-10 ერთეული, იმისთვის რომ მოსწავლეებმა ერთდროულად შეძლონ ამ წიგნების დამუშავება. კლუბისთვის განკუთვნილი სივრცე რომ უფრო კომფორტული იყოს, სასურველია გვქონდეს პუფები. ასე მოსწავლეები შეძლებენ კომფორტულად კითხვას, მსჯელობას და აზრთა გაზიარებას.